Jak se mohu stát Vaším partnerem a odběratelem?
Jednoduše, prostě se registrujte ve formuláři pro partnery - odběratele.
Proč nabízíte oděvy pouze v neveřejné sekci?
Jsme dovozci a našim odběratelům dodáváme pouze velkoobchodně. Abychom těmto našim odběratelům a prodejcům vytvářeli nejoptimálnější obchodní podmínky a sami jim nekonkurovali, nenabízíme a sami neprodáváme koncovým zákazníkům námi dovážené oděvy maloobchodně ani v kamenných prodejnách ani v online e-shopu.
Mohu si u Vás objednat zboží jako soukromá osoba?
V současné době mohou na našem e-shopu objednávat a odebírat zboží pouze odběratele do svých kamenných prodejen a e-shopů.
Jak můžeme objednat zboží?
Nejpohodlněji prostřednictvím e-shopu v neveřejné části našeho webu, ale samozřejmě také e-mailem, faxem nebo telefonicky.
Jaký je minimální odběr pro jednu objednávku?
Zboží můžete objednávat již od 100 ks.
Jsou skladové zásoby, které vidíme na internetu, aktuální?
Ano, stavy skladu jsou skutečně reálné. Díváte se přímo do našeho logistického systému.
Kde najdeme velikost zboží a velikostní tabulky?
Velikosti a srovnávací tabulky jsou uvedeny u jednotlivých produktů v bližším náhledu na produkt.
Jak se přesvědčíme, že objednávka byla přijata k vyřízení?
Pokud byla objednávka úspěšně odeslána, objeví se její rekapitulace. Také si ji můžete překontrolovat v zákaznickém servisu nebo kontaktovat náš zákaznický servis.
Je možné již odeslanou objednávku opravit?
Pokud objednávka nebyla ještě expedována, můžete ji opravovat volbou tlačítka Editovat objednávku. Expedované zboží jež není možné opravovat.
Kdy dorazí zboží?
Skladové zboží Vám doručíme do 2 - 3 pracovních dnů.
Zapomněli jsme heslo, co máme dělat?
Pokud neznáte své přihlašovací heslo, vložte váš e-mail do funkce Zapomenute heslo nebo Zapomenuté jméno. Heslo Vám bude informačním systémem automaticky na daný e-mail odesláno. Nepožadujte sdělení hesla po našich pracovnících, nemohou tak učinit proto, že k Vašim heslům nemají přístup. Je možné na požádání resetovat Vaše heslo a odeslat na registrovaný e-mail nové jméno a heslo. Hesla se nikdy nesdělují po telefonu. Toto vše se děje za účelem zajištění bezpečností dat a obchodování.
Kde najdeme fakturu?
Po přihlášení do systému ve volbě Přehled faktur a objednávek.
Jak máme postupovat při reklamaci? Můžeme zboží vrátit nebo vyměnit?
Samozřejmě, reklamační řád je zveřejněn.